روش پیدا کردن گنج

روش پیدا کردن گنج

هدف همه ما از خرید دستگاههای فلزیاب پیدا کردن گنج و دفینه های باستانی و به عبارتی رسیدن به خواسته ها و رویاهایمان در مدت زمان کوتاهی است. روش های پیدا کردن گنج به صورت کلی به دو دسته استفاده از فلزیاب و بدون استفاده از فلزیاب تقسیم می شود. هدف هر یک از افراد از خرید دستگاه فلزیاب متفاوت بوده و برای مثال کسانی که فلزیاب های مبتدی را خریداری می کنند با کسانی که به دنبال فلزیابهای حرفه ای هستند اهداف متفاوتی دارند. پیدا کردن خمره گنج طلا آرزوی هر کاوشگری است. بهترین دستگاه برای این کار سیستم های گنج یاب پالسی است. این دستگاهها با داشتن قدرت تفکیک مناسب و عمق کاوش بالا و ضریب خطای پایین به دستگاههای ایده آلی برای این کار تبدیل شده اند.

در روش پیدا کردن گنج با استفاده از فلزیاب در وهله اول شما باید یک دستگاه فلزیاب را خریداری کرده و روش کار با آن را فرا بگیرید. بدین منظور می توانید از پست راهنمای کار با فلزیاب استفاده کنید. این روش دارای بیشترین راندمان و بالاترین شانس پیدا کردن گنج است. یک دستگاه گنج یاب وسیله لازم و ضروری است که از هدر رفت وقت و هزینه شما جلوگیری می کند. اما سوال این است که آیا بدون دستگاه فلزیاب نیز میتوان به گنج دست پیدا کرد؟ پاسخ به این سوال کمی مشکل و دشوار است اما به صورت کلی باید بگوییم که هیچ کاری انجام نشدنی نیست!

برای پیدا کردن گنج بدون دستگاه فلزیاب باید با انواع آثار و نشانه های گنج یابی و دفینه یابی آشنا باشید. توجه داشته باشید که نشانه های گنج بسیار زیاد بوده و آشنایی با هر یک از آنها برای رسیدن به موفقیت ضروری است. اما پیدا کردن گنج بدون فلزیاب مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است که با وجود ممکن بودن بسیار وقت گیر و هزینه بر است. فرض کنید که شما صد درصد یقین دارید که یک دفینه در یک محوطه ۵۰۰ متر در ۵۰۰ متر مربعی وجود دارد اما آیا شما میتوانید کل این محوطه را حفاری کنید؟ این کار علاوه بر نیاز به ادوات و امکانات زیاد بسیار هزینه بر و وقت گیر است. حال شما وضعیت را در محیط های کاوش سخت مانند کوهستان ، غار ها و بیابان ها مد نظر قرار داده و بررسی کنید! به عقیده بسیاری از متخصصان این روش پیدا کردن گنج منسوخ شده است.

در روش پیدا کردن گنج به صورت سنتی آشنایی با لایه های خاک روی گنج تا حدود زیادی می‌تواند راهگشا باشد. همچنین داشتن اطلاعات تاریخی و باستان شناسی و اطلاع از فرهنگ و سنتهای مردمان منطقه مورد کاوش در طول زمان تا حدودی می تواند جای خالی دستگاه فلزیاب را برای شما پر کند و در صورت نداشتن دستگاه فلزیاب باید از روش‌های سنتی استفاده کنید. روش های سنتی و ابزار های مخصوص به آنها نیز برای پیدا کردن گنج وجود دارند اما نمیتوان زیاد به آنها تکیه کرد. روش هایی مانند دازینگ و استفاده از گنج نامه ها و ابزار هایی همچون شاقول ، موکل دفینه و موضوعاتی همچون طلسم گنج در این بین موافقان و مخالفان خود را دارند و پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که از آنها تا حد امکان دوری کنید و از وسایل الکترونیکی مانند فلزیاب که کارکرد انها از لحاظ علمی اثبات شده اند استفاده کنید.
ما در اینجا به معرفی انواع سیستم فلزیاب از شرکت معتبر و بزرگ تولید کننده می پردازیم .

فلزیاب خارجی ارزان و حرفه ای و اسکنر های تصویری شرکت سان استون آمریکا :

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

برای آگاهی از لیست قیمت فلزیاب با شمازه های زیر تماس بگیرید

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

درباره ما Donya84

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *